"Hexeline dba nie tylko o piękno zewnętrzne, ale także o potrzeby duchowe i dobre samopoczucie kobiet". Tymi słowami Halina Zawadzka otworzyła pokaz najnowszej kolekcji na wiosnę-lato 2008, który odbył się 17 kwietnia w warszawskim salonie Hexeline w Artium Plaza. Zaprzyjaźnieni z firmą dziennikarze, osoby medialne i oczywiście nasze Centrum Filmowe ATV Film mieli okazję zderzyć się z ogromną dawką kobiecości emanującą z kolekcji. Prezentowane stroje tworzyły wizerunek kobiety eleganckiej. Szerokie nogawki, alternatywne połyskujące rurki, trapezowate wdzianka, bluzki utrzymane w koszulowym stylu, dodatki w postaci obszernych toreb oraz z reguły szerokich pasków. Całość klasyczna, jednak nieco rozweselona i przez to zdecydowanie odmłodzona. W kolekcji nie zabrakło również fasonów cygańskich, motywów kwiatowych oraz zwiewnych letnich sukienek. Jednak nie tylko pokaz był powodem tego niecodziennego spotkania. Przyczyniło się do niego także przystąpienie firmy Hexeline do charytatywnej kampani "Breast Friends" - Przyjaciele od Piersi, której głównym celem jest edukacja kobiet w zakresie raka piersi oraz zaznaczenie niezwylke ważnej roli przyjaciela, będącego podporą w walce z nowotworem. Pod koniec pokazu wszyscy goście otrzymali zaproszenia do nowo otwartego salonu firmowego Hexeline w warszawskiej Promenadzie.